Tillbaka för ett tag (: | 29 september

Kommentera
Nu var de väldigt längesen jag uppdaterade..
så här kommer ett kort inlägg..

Inatt har jag sovit som en prinsessa, felicia har sovit HELA natten utan nå natt mat :)
De känns helt underbart :)


Felicia kryper för fullt här hemma &
är en jävel på att riva ut filmerna & tvspelen som står fint under tv bänken.
Hon är även väldgit mycke för att ställa sig upp mot soffan & gå runt.

Men värst av allt är nog att hon ställer sig upp &
släpper tagit av de hon håller i sig i, så hon ramlar baklänges & landar på lillrumpan

fast de händer ju att hon slår lillhuvet :(
(de tycker hon är jätte roligt men inte speciellt roligt för mig.)

Felicia har även hunnit haft 1 dags feber & bara kräkts upp allt när hon har ätit.
men nu mår hon då bättre :)




-
Förövrigt så har jag köpt lite nytt till köket & sovrummet!
så just nu älskar jag vårat kök!


(förr så var köket de värsta jag visste eftersom de var så fult :p)

Ska även köpa lite nytt till vardagsrummet :)

de blir antingen i helgen eller nästa vecka :)

sen har jag beställt en massa bilder på felicia då hon var liten bebis :)
dom bilderna borde komma hem någongång nästa vecka :)